El proper 1 de juliol està convocada vaga de 24 hores al sector de Contact Center
CCOO HA REALITZAT UNA NOVA CONCENTRACIÓ DAVANT CATALUNYA CAIXA PER DENUNCIAR QUE LES GRANS EMPRESES CONTRACTISTES DE SERVEIS D’ATENCIÓ AL CLIENT REBAIXEN ELS COSTOS I CONDICIONS DELS TREBALLADORS
La Federació de Serveis Financers i Administratius de CCOO de Catalunya, COMFIA-CCOO, ha realitzat una nova mobilització davant una de les empreses clients dels serveis d’atenció al client, en aquest cas la seu de Catalunya Caixa a Barcelona, on s’han concentrat un centenar de delegats i delegades del sector, per denunciar que les grans empreses contractistes rebaixen els costos i les condicions dels treballadors i són responsables del bloqueig del conveni col·lectiu de Contact Center.
Les grans empreses, siguin del sector de l’energia, comunicacions o financer, diversifiquen la subcontractació dels serveis en el màxim nombre d'empreses per establir competència entre elles i així obtenir millors tarifes.
La patronal del sector ve mostrant diferents excuses per no signar el conveni: manca de previsió de l’IPC, reforma laboral, crisi econòmica. Els temes que mantenen bloquejada la negociació són: la retirada de les subcontractes sense previ avís (les empreses client són les que pressionen per rebaixar les condicions laborals), salari amb pèrdua de poder adquisitiu i disminució de les condicions contractuals on es pedreria estabilitat ocupacional.
Davant la manca de millora de la situació del Conveni, COMFIA-CCOO ha convocat una vaga de 24 hores pel proper 1 de juliol per tot el sector de Contact Center i a una manifestació que començarà a les 12 h des de Francesc Macià fins a seu de la patronal de Contact Center (Avd.Diagonal, 437).
No hay comentarios:
Publicar un comentario